folder Opgeslagen in Troostkoper
Niks op de pof bij Wehkamp
Suzanne Brink comment 0 reacties access_time 1 min leestijd

Wehkamp vindt mij onkredietwaardig. Terwijl mijn hele familie tot in het derde geslacht…
2 januari plaatste ik de bestelling, lekker gemaakt met de zinsnede ‘volgende dag in huis’. Het duurde 3 dagen voor ik een brief kreeg dat ik vooruit moest betalen. En wel: DIRECT.
‘Van overheidswege’. Voor mijn eigen bestwil zeker.
Krijg je een mailtje van de klantenservice met je klantnummer. Kan je hem niet beantwoorden. Of het kan wel, maar dan krijg je een automatisch mailtje terug dat ze niet reageren.
Het zal toch niet waar zijn dat ik in 2007 bedolven ga worden onder kilo’s gidsen omdat ik een keertje een mislukte bestelling heb geplaatst? Ik ben net Otto-vrij (wat bijna een reden was om de champagne open te trekken) nadat ik jaaaaaren geleden in een overmoedige bui een wanstaltige ring besteld had, die uiteraard retour ging, maar dat was geen belemmering om dagelijks drukwerk te sturen.
Valt dat onder de Wet Stalking?
En ook nooit op de site van zo’n grootverkoper een makkelijk knopje ‘Verlos mij van u’.
Die luitjes van Wehkamp moeten eens met bol.com praten. Puh. Als ik bij bol.com bestel gaat de intercom in het bedrijf aan: ‘Onze beste mevrouw Troostkoper wil weer een boekje.’ Gejuich stijgt op. Dan zijn ze gelukkig en dankbaar. En betalen? Ze kennen me toch.

Laat weten dat je dit leuk vond!

Geef een reactie

%d bloggers liken dit: